piątek, 22 listopada 2013
Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.
Browar nie zmieni obsługi mediowej w Polsce.
Sieć wprowadza trzy nowe formaty.
Akcja komunikuje nowego sandwicza - Kurczak Cordon Bleu - dostępnego w limitowanej ofercie.
Fikcyjna postać - szef wszystkich szefów - reklamuje platformę e-commerce B2B ING Banku.
Strefa VOD i Polvod będą obsługiwane reklamowo przez brokera. Dodatkowo reklamy na Vodeon będą emitowane w Smart TV.
Air-Aroma rozpoczyna działalność w Polsce.
Zmiany personalne są konsekwencją decyzji zarządu Grupy Radiowej "Time" "o wdrożeniu strategii intensywnego rozwoju projektu internetowego Eska Rock".
Agencja odpowiada za stworzenie nowego site'u dla inwestorów.
Po radiowej Trójce Program II promuje się za pomocą głosu Pawła Huelle.
Szkocki inwestor zainwestuje kolejne 50 mln zł w rozwój firmy przewozów autokarowych PolskiBus.com.
Umowa między firmami będzie obowiązywać do końca 2015 r.
Broker za pomocą specjalnych bloków reklamowych chce pomóc domom dziecka.
Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowym aktywizuje internautów grą "Pierwszy milion".
Agencja performance marketingu przeprowadzi kampanię klienta na dziewięciu rynkach w Europie.
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne mają nowy portal dopasowany również do urządzeń mobilnych.
Agencja została sprzedana za 35 mln funtów.
4D traci budżet w USA o wartości 800 mln dol.
Budżet o wartości 27 mln funtów przejmuje WCRS.