środa, 27 listopada 2013
Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.
Po sześciu latach obsługę tego budżetu traci Interactive Solutions.
Ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski.
Jakub Krawczyk, chief of digital Ogilvy Interactive, rozstał się z Grupą Ogilvy. Obecnie jego kompetencje zostały przekazane na ręce Mateusza Mentlewicza zarządzającego Ogilvy One i Neo@Ogilvy.
Telewizja Polsat przegrała z KRRiT i musi zapłacić za koncesję naziemną. Wyrok NSA jest prawomocny.
Rusza program "Polskie Nadzieje Olimpijskie".
Agencja powiększa zespół.
To kontynuacja akcji specjalnej koncernu energetycznego i Discovery Networks.
Wydawca zmniejsza liczbę mutacji, ale za to z dodatkiem.
Gamingowy projekt Wyborowej.
Umowa zawarta z klientem ma charakter projektowy.
Kilkanaście dni po debiucie firma komunikuje swój nowy produkt.
Stacja organizuje kolejną niestandardową akcję.
Agencja będzie odpowiadać za działania ATL i BTL.
Przejęcie izraelskiej firmy, która specjalizuje się w technologii motion-sensor, może poskutkować rewolucją w produktach Apple.
Międzynarodowy właściciel mediów OOH zmienił właściciela i nazwę.
Globalny budżet mediowy niemieckich linii lotniczych pozostaje w rękach domu mediowego, który zajmuje się obsługą Lufthansy od 13 lat.
Agencja zajmie się projektem dla duńskiego producenta zabawek.