wtorek, 3 grudnia 2013
Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.
Firma ubezpieczeniowa kontynuuje współpracę z dotychczasowym domem mediowym.
Stowarzyszenie rozważa m.in. wysłanie listu do marketerów z propozycją wspólnego stworzenia kodeksu dobrych praktyk.
Sąd podtrzymał decyzję UOKiK z listopada 2011 r.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał firmę telekomunikacyjną m.in. za utrudnianie konsumentom rozwiązywania umów.
Dotychczasowy dyrektor działu reklamy dzienników i magazynów Ringiera obejmuje stanowisko prezesa Polskapresse Oddział Prasa Krakowska.
Dotychczasowy szef ds. kontentu zajmie się także marketingiem.
Agencja odpowiada za przygotowanie nowej akcji "Smak ma znak".
"Biznes też ma święta" - czwarty operator komórkowy reklamuje gwiazdkową ofertę także dla przedsiębiorców.
Autorem kreacji TV i POS oraz eventów jest Nairobia.
Firma kupiła pakiet kontrolny Sport24.pl w 2007 roku.
Wsparcie agencji dotyczy obszaru e-commerce.
Firmy organizują mikołajkowe wsparcie połączone z konkursem.
Marka Unilevera prowadzi akcję opartą na muzycznych motywach.
Właściciel Media Markt porównuje oferty domów mediowych.
Mindshare utrzymuje obsługę linii lotniczych.
Producent artykułów higienicznych codziennego użytku w Polsce rozstrzygnął dwa kluczowe przetargi dotyczące marki Velvet.
Agencja zajmie się m.in. pierwszym serwisem e-commerce sieci.
Rosyjscy sportowcy w nowej odsłonie kampanii "Just Do It".