piątek, 6 grudnia 2013
Według badań OBOP-u, przygotowanych na zlecenie TVP, tylko nieliczni badani w efekcie cyfryzacji telewizji zrezygnowali z telewizji satelitarnej lub kablowej.
Organizacja wydawców ma nowego członka zarządu.
Dotychczasowy szef sprzedaży Discovery Media obejmuje nowe stanowisko.
W Polsce powstaje Craft Worldwide.
W tym roku rynek private label ma osiągnąć w Polsce wartość 41,4 mld zł.
Po ubiegłorocznym sukcesie "reniferów zastępczych" św. Mikołaja firma ubezpieczeniowa postanowiła zaprząc zwierzaki do reklamy po raz kolejny.
Rusza internetowa stacja z kontentem "na życzenie".
Adam Burakowski został wybrany koordynatorem Grupy Europy Środkowo-Wschodniej Unii Nadawców.
Funny.pl, Szamponik.pl i Mpcforum.pl dołączają do sieci reklamowej.
Na koniec 2014 roku call center ma liczyć 50 stanowisk.
Portal biznesowy będzie oferował zniżki na zakupy online.
Dzisiaj mija 5 lat od czasu uruchomienia nowej stacji.
Sieć prywatnych poradni medycznych skorzysta z narzędzi Brand24.
Dzisiaj radiowa Trójka nada swoją listę przebojów ze Stadionu Narodowego.
Pudełko na Gwarancje to bezpłatna aplikacja, która pozwala na przechowywanie kopii dowodów zakupu.
Agencja zwyciężyła przetargi na digital, które dotyczyły modeli samochodów osobowych i użytkowych.
Sprzedaż nowych Chevroletów będzie w Europie stopniowo wygaszana do końca 2015 roku.
Brytyjski bank w ramach oszczędności weryfikuje współpracę ze wszystkimi swoimi agencjami.
Brytyjska partia krytykuje marki, które kierują reklamy oddzielnie do chłopców i dziewczynek.
Stacja Fox, która będzie transmitować wydarzenie, żąda 4 mln dol. za 30-sekundowy spot.