piątek, 13 grudnia 2013
Daniel Chung rozstanie się z firmą.
T-Mobile Polska i Alior Bank zawarły strategiczny sojusz. Usługi bankowe będą oferowały pod marką T-Mobile. Cel: 2 mln klientów w 5 lat.
Paweł Kucharski, który dotychczas kierował tym obszarem, jedzie do Czech.
Do agencji dołączyli Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak.
Kowalczys, Mirowski i Pierz uzupełnili skład agencji.
Powstaje On Board Brand Strategies & Comms.
Pernod Ricard Polska rozstrzyga konkurs na wizualizację stoisk promocyjnych.
W ramach prowadzonych działań po raz pierwszy w Polsce zostanie wykorzystany dotykowy nośnik digital citylight.
Na zlecenie Monolith Films agencja zajmie się promocją filmu w Facebooku.
Ruszyły działania Maspeksu pod hasłem "Bo w święta dobrze być razem".
Marka Nestle rusza przedświątecznie z akcją dla potrzebujących.
Firma po 5 latach współpracy rozstaje się z Droga5.
Marka planuje eksperymentalne eventy.
Spotify udostępnia nową, darmową wersję swojego muzycznego serwisu.
Jezus, Matka Teresa i Ghandi w spocie przygotowanym przez Forsman & Bodenfors.
W towarzystwie grzmiących mediów agencja organizuje akcję dla swojego klienta - Minute Maid w Szanghaju.