czwartek, 2 stycznia 2014
Dyrektor kreatywny opuszcza agencję.
Kanał sportowy zamierza ruszyć ze sprzedażą reklam dla lokalnych marketerów. Zapowiada współpracę z Polsat Media.
Nieuwzględnianie opłaty za obsługę w domu i dodatkowej opłaty przygotowawczej w całkowitym koszcie pożyczki i w rzeczywistej rocznej stopie oprocentowania oraz wprowadzanie w błąd w reklamach - to podstawa do orzeczenia kary.
Film w weekend otwarcia w Polsce zarobił ponad 13 mln zł.
Lowe Media przygotował kolejny ranking ulubionych reklam Polaków.
Specjalista z działu promocji odchodzi z firmy.
Rekord w polskim internecie.
Marka, która ma wycofać się za dwa lata z Polski, nadal będzie reklamowana - wynika z naszych informacji.
Polacy w tegoroczne święta Bożego Narodzenia przeznaczyli na telewizję niemal tyle samo czasu co w 2012 r.
Firma ma w planach utworzenie 200 miejsc pracy, a wartość inwestycji szacowana jest na ok. 300 mln zł.
Agora podnosi cenę swojego dziennika.
Firma zrezygnowała z reklamy czekolady Goplana i kategorii fiksów do dań.
Piotr Grzebień został dyr. zarządzającym agencji.
Browar Okocim zaproponował kolejną serię limitowaną piwa.
Portal społecznościowy i Kinoplex rozszerzają współpracę VoD.
Sfinks Polska inwestuje w lokal pod Krakowem.
Firma farmaceutyczna nadal prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów w Europie Środkowo-Wschodniej.
Zmiana obsługi mediowej jednej z największych firm FMCG.
W pierwszej połowie 2013 r. w USA e-papierosy wydały na reklamę 15 mln dol., a w nowym roku marketerzy planują potrojenie dotychczasowych wydatków reklamowych.
Marketer wydał ilustrowaną książeczkę edukacyjną o historii marki.
Grupa spożywcza zamyka rok z wynikiem sprzedaży na poziomie 1,74 mld funtów.