poniedziałek, 13 stycznia 2014
PZL będzie bronić budżetu marketera.
Stacja potwierdza przejęcie reality show od TVN-u.
Były wiceprezes ds. programowych i produktu NC+ dołączył do TVN-u.
Działalność kinowa Cinema City została wyceniona na ok. 503 mln funtów.
Przemysław Kwiatkowski zastąpił Pawła Jordana.
Jedna z największych firm contact center chwali się dobrymi wynikami.
Firmy współpracują przy programie Vivat.
Nadawca przewiduje, że nowa stacja będzie rentowna po osiągnięciu 1 proc. udziału w widowni w grupie komercyjnej.
Agencja zajmie się obsługą firmy w 2014 r.
Tenisistka będzie reklamować markę Rado.
Zespół agencji powiększył się o trzy nowe osoby.
Producent biżuterii ma nowego PR managera.
Marketer powraca z komunikacją swoich zup błyskawicznych. W telewizji emitowane są spoty "Bar" i "Masaż".
Dom mediowy wygrał obsługę firmy farmaceutycznej.
Francuski dostawca energii rozpoczął przegląd ofert. BBDO i Havas Worldwide będą bronić budżetu.
Nowa kolekcja, w którą ubrani będą szwedzcy sportowcy w Soczi, to część szerszej strategii.
Zmiana w polityce handlowej portalu pod presją obrońców prywatności.
Nowojorska agencja Yard odpowiada za przygotowanie spotu i kreacji OOH.
Kontrowersyjny serwis retransmitujący program telewizyjny w internecie przed kolejną prawną batalią.