czwartek, 16 stycznia 2014
Dyrektor mediów na region CEE jednego z największych marketerów odchodzi.
Gotowy komplet narzędzi w badaniu Media Efficiency Panel.
Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.
Do zespołu domu mediowego dołączyło dziewięć nowych osób.
Marketer zamierza wypromować nowy claim marki: "Forever faster".
Polski sklep ruszy w lutym i będzie wykorzystywał rozwiązania sprawdzone m.in. we Francji i w USA.
Po kilku miesiącach formalnie objęła funkcję szefa stacji.
Według analiz Areny w ostatnie święta Bożego Narodzenia reklamodawcy wydali na telewizję 1,9 mld zł.
Kontrakt sponsorski z Orange kończy się w czerwcu, a firma waha się, czy go przedłużyć. PZPN podobno kusi Zygmunta Solorza-Żaka.
Według danych firmy Samar po raz piąty z rzędu w Polsce liderem w rejestracji nowych samochodów osobowych jest Skoda. Udział w rynku tego producenta wyniósł 12,6 proc.
- To zrewolucjonizuje wyszukiwanie i kupowanie biletów - twierdzi szef Ryanaira.
Dwie firmy należące do wspólnej grupy kapitałowej otrzymały łącznie 1,1 mln zł kary.
Wydawca wprowadza zmiany w serwisie parentingowym Babyonline.pl.
Do agencji dołączają Aneta Malinowska i Radosław Stępień.
Nowe zasady współpracy oznaczają też wspólne raportowanie wyników do centrali Solve Media w NYC.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada IQ Media, za kreację Studio ARRM.
Do zespołu dziennikarskiego dołączają Marcin Grzebielucha i Kacper Merk.
Nagrodą dla zwycięzców poszczególnych kategorii będzie udział w konkursie Young Lions na Festiwalu Cannes Lions 2014.
Przedstawiciele Grupy K2 przesłali do redakcji wyjaśnienie dotyczące informacji o Monice Ceglińskiej-Maciak.
Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów lokalnych dla m.st. Warszawy.
Instytut wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii społecznej poruszającej problem otyłości.
W przetargu brało udział pięć agencji.
Marketer jest zadowolony ze świątecznego piku sprzedażowego.
Aktorka zostanie twarzą kampanii SodaStream.