poniedziałek, 20 stycznia 2014
Czy Media Direction OMD zachowa obsługę jednego z największych swoich klientów?
Jeśli agencja do tego czasu spełni wszystkie wymogi biznesowe, wtedy Dentsu może za nią zapłacić ponad 87 mln zł.
Dom sprzedaży przeprowadził zwolnienia grupowe. Nie objęły one specjalistów z know-how, które ma pozwolić firmie odzyskać utracony biznes.
Marketer wybierze agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii outdoorowych.
Operator udostępnił pierwszy film reklamowy ze swoimi najnowszymi "gwiazdami", czyli kabaretem Mumio.
Urząd ochrony konsumentów uznał, że niektóre warunki pożyczek udzielanych przez największy na rynku bank były bezprawne.
Po ośmiu latach Ewa Szejner, dyrektor generalna Graylinga w Polsce, opuszcza firmę.
Niedawno powołany broker wzmacnia zespół badawczy.
Do agencji dołączają Robert Geruszczak, Artur Kuć oraz Rafał Wasyluk.
Agencja opracowuje nową odsłonę programu lojalnościowego B2C "Uniqa BonusClub".
Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.
Wydawca promuje 250. wydanie magazynu dla kobiet.
W badaniu najlepiej wypadły brandy Tesco, Carrefour, Pilos i Isana.
Za kreację odpowiada agencja Brain.
Agencja w tym roku zrealizuje m.in. ok. 100 eventów dla nowego klienta.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii dla jogurtu marki Danone.
Marketer prowadzi konkurs na obsługę public relations.
Szósty rok z rzędu sektor notuje spadek.
Celem nowej kampanii jest skupienie uwagi młodszej grupy docelowej.
Detalista złożył wniosek patentowy na technologię, która ma skrócić oczekiwanie na przesyłkę.
Firma wystartowała z synestezyjną kampanią promocyjną swoich produktów do gotowania.
Ruszyła nietypowa akcja edukacyjna.