poniedziałek, 10 lutego 2014
- Mam nadzieję, że większość agencji odrzuci to zaproszenie - komentuje Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
Universal McCann prawdopodobnie straci klienta.
Nowa marketing communication manager w firmie.
Wydawca zatrudnił dawnego dyrektora marketingu Presspubliki.
Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.
Dom mediowy wzmacnia struktury digital.
Były prezes PTK Centertel odpowiada za rynek biznesowy.
Brain i Lowe Media przygotowały dla banku nową odsłonę kampanii.
Y&R przygotowała kolejną odsłonę kampanii "Zmień internet domowy na Plusa".
Tym razem blogerka współpracuje z marką odzieżową Sinsay.
W zarządzie pozostają Sylwester Cacek, Bogdan Bruczko, Dorota Cacek i Sławomir Pawłowski, ale rezygnację z zasiadania w zarządzie złożyła Mariola Krawiec-Rzeszotek.
Kicze.pl oraz Pantofelek.pl dołączają do sieci.
Działania skupią się na rozwijaniu kategorii kabanosów i umocnienia pozycji firmy w tym segmencie.
W zestawach Happy Meal pojawiły się w weekend kubki z bohaterami filmu "Lego przygoda".
Wirtualny operator komórkowy szykuje się do rozszerzenia oferty o klientów indywidualnych.
Wieden + Kennedy traci budżet marki.
Właściciel marki Haagen-Dazs ma nowego dyrektora marketingu.