piątek, 14 lutego 2014
Agencja zajmie się całościową obsługą marki T-Mobile. Obsługą marki Heyah - drugiego brandu T-Mobile - będzie się zajmowała jak dotychczas G7.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel połączyły departamenty marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT. Katarzyna Wyszomirska będzie odpowiadała za komunikację w obu firmach.
To mniej niż reszta rynku.
Polsat ma przejąć obsługę reklamową kanałów CBS.
Spacey ma wzmacniać wizerunek banku jako skutecznego i nowoczesnego, Dereszowska ma go "przybliżyć".
CP i Polkomtel zaprezentowały pierwszą wspólną ofertę produktową. Dojdą do tego usługi finansowe i energetyczne.
Na rynku zadebiutują piwa Białe, Bock i Marcowe - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Stacje Telewizji Puls wyemitują animację Nickelodeona.
Wspólna akcja z PLL LOT - pierwszych 500 osób, które do 31 marca br. kupi ubezpieczenie podróżne Obieżyświat, otrzyma 85 zł zniżki na zakup biletu lotniczego.
Agencja działająca w grupie K2 w ramach stałej obsługi marki Volvo przygotowała kampanię pt. "W każdym Volvo kwitnie miłość“.
Get More Social zdobywa kolejnego klienta.
Marketer wykorzystał product placement do promocji urządzenia.
Sieć sklepów rozpoczęła przetarg.
Zwycięzca stworzy serwis WWW i zajmie się jego utrzymaniem.
Marka luksusowych kosmetyków wybrała agencję do współpracy.
Holding rośnie głównie dzięki digitalowi.
Jego wartość to 50 mln funtów.
Marketer prosi fanów o podanie definicji "nowości".
W Słowniku Tanecznym Pumy pojawia się inspiracja najważniejszym monologiem ze sztuki Szekspira.