poniedziałek, 17 lutego 2014
Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.
Marketer zmienia agencję od planowania i zakupu mediów. MediaCom traci klienta.
Po udanym dla marki Euro 2012 firma zamierza zainwestować w kampanię związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Brazylii. Szykuje się także do najważniejszych rozgrywek w piłce siatkowej.
Powrót do agencji po niespełna dwóch latach.
Awans w Kompanii Piwowarskiej.
Spółka nie określa planów, jakie ma wobec nowego zakładu.
Aktywacja konkursowa prowadzona jest w Facebooku.
Juliette Binoche zachęca nas, byśmy założyli trzyletnią lokatę w banku. W zamian dostaniemy 4,1 proc.
Po raz pierwszy marka ma reklamę telewizyjną.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowywanie działań reklamowych dla samochodów osobowych marki VW w kanałach ATL i BTL.
Firma sprawdza oferty doradców mediowych.
Agencja The Digitals traci budżet.
W drugiej połowie ub.r. wydania na tablety odnotowały 61-proc. wzrost.
Marka będąca własnością BMW przygląda się możliwościom agencji, ale oficjalnie przetargu na obsługę nie prowadzi.