czwartek, 20 lutego 2014
Niedawno powołany dom mediowy Home & Media nie może kupić czasu reklamowego w ukraińskiej telewizji.
OMD broni obsługi swojego klienta.
- Gdybyśmy byli normalnym rynkiem popkulturowo-medialnym, sieć, która wykorzystuje wizerunek Dody w swoich kampaniach, ostro skrytykowałaby jej zachowania i zerwała współpracę - komentuje prof. Wiesław Godzic.
Agencja staje się regionalnym hubem i jednym z globalnych hubów digitalowych.
W listopadzie ub.r. firma Alter Art poinformowała, że Open'er nie będzie miał sponsora tytularnego. Także Live Music Festival również pożegna się ze swoim sponsorem.
Awans w wydawnictwie.
Nowe funkcjonalności mają zwiększyć zadowolenie klientów banku, a dzięki temu korzystanie z jego ofert.
W Polsce, na Słowacji i w Bułgarii internauci klikają w kampanie reklamowe najczęściej. Po rich media częściej niż w innych krajach sięga się nad Wisłą - wynika z raportu Gemiusa.
W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.
Wydawca wprowadza kolekcję dla początkujących czytelników.
Monikę Polewską zastąpiła Małgorzata Radziszewska.
Knorr zastępuje swój flagowy Fix mieszanką przypraw typową dla meksykańskiej potrawy.
Sieć sklepów prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.
Marka startuje z pierwszym etapem nowej komunikacji.
Jason Lawes jako były partner agencji The Red Brick Road występuje w nowej roli.
Marka rusza z projektem "Living off the Wall".
Najnowsza aplikacja technologicznego giganta ma bazować na niewykorzystanym dotychczas potencjale telefonów.