środa, 26 lutego 2014
Kwota transakcji wyniosła 21 mln zł.
Prezes T-Mobile Polska: większy potencjał widzimy w rynku biznesowym niż detalicznym.
W konkursie pozostały Gong, Lemon Sky i Red8 Advertising - wynika z naszych ustaleń. Marketer nie komentuje tych informacji.
Dzięki platformie komunikacyjnej z gwiazdami spontaniczna znajomość reklam Playa wzrosła o 17 pkt proc. r./r.
Zysk netto spółki w 2013 r. wyniósł 15,3 mln zł.
Pracę może stracić około stu osób - podał serwis Trójmiasto.pl.
Universal McCann traci obsługę producenta zabawek.
Relaunch największej marki AmRestu. KFC po raz pierwszy od 11 lat z nową agencją.
Sieć o polskich korzeniach przejdzie pełny rebranding.
Globalna firma doradztwa marketingowego będzie świadczyć usługi klientom w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Agencja odpowiada za launch marki Wyborowa w Angoli.
Firma kosmetyczna debiutuje na polskim rynku z własnymi sklepami kosmetycznymi.
Kampania wafli w telewizji potrwa do końca marca.
Dedykowany zespół edytorski i kreatywny z biura w Warszawie będzie również obsługiwał klientów biznesowych w Estonii oraz na Litwie i Łotwie.
Precedensowa umowa, która może oznaczać koniec "neutralnego" internetu.
Marketer uzależnia swój wzrost od umiejętnej promocji produktu o obniżonej zawartości tłuszczu. Rezultaty kampanii w USA są obiecujące - teraz kolej na Europę.
Medialab Amsterdam skonstruował specjalny naszyjnik prostujący postawę.
W spocie wykorzystano zdjęcia z przebiegu naturalnego porodu.