poniedziałek, 3 marca 2014
Firmę założyli Paweł Petkowicz i Marcin Dobrzyniecki, wcześniej związani właśnie z Nk.pl.
Agencja łączy ATL i interactive w jednym zespole.
Z nadawcą telewizyjnym rozstaje się Agnieszka Zając.
Operator stacji benzynowych przeniesie obsługę mediową do Starcom MediaVest Group.
Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.
Nadawca mianuje nowego szefa działu public relations.
Były szef marketingu Vapiano w zespole Direct Publishing.
Do tej pory pełniła funkcję kierownika zespołu PR Wirtualnej Polski.
Kreację opracowała agencja Young & Rubicam Poland.
Magazyn ukaże się w nowym layoucie i z największą książką kucharską w segmencie.
Pepsi-Cola GB wspiera nową wersję napoju bez cukru, przygotowaną specjalnie na polski rynek.
"Oszczędzanie przez dodawanie" w nowej wersji.
Stacja reklamuje swoje największe hity.
W 2013 r. przychody przekroczyły 3,5 mld zł - to wzrost o 15,7 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
Kreację przygotowała agencja Pahnke Markenmacherei.
Głównym przewodniczącym Media Trendy 2014 został Aleksander Kutela, senior vice president HBO Europe, prezes HBO Polska.
Agencje mogą się zgłaszać do 7 marca.
Marketer szuka partnera interaktywnego.
Unilever Polska rozstrzygnął przetarg.
W przetargu brało udział pięć agencji.
Dobre wyniki wydawcy pomimo trudności na rynku reklamowym.
Firma chce stanąć w szranki z Lego w kategorii klocków i przejmuje konkurenta Lego za 460 mln dol.
Gigant technologiczny ukarany w związku z oskarżeniem o korupcję i przekupstwo.