czwartek, 6 marca 2014
Po kilku tygodniach pracy projektowej marketer podpisał długoterminowy kontrakt.
Dentsu Aegis Network zamierza wprowadzić nowe sieciowe marki na nasz rynek.
Do agencji dołączyła była szefowa marketingu i administracji platformy cyfrowej.
Zastąpiła Barbarę Kwiecień, która pełniła tę funkcję od 2005 r.
Nominacja łączy się z potrzebą silnego wzmocnienia MSL Warsaw w dwóch obszarach - doradztwa strategicznego i kreacji.
Grupa po czterech kwartałach ub.r. zanotowała wzrost zysków we wszystkich segmentach działalności, a jej skonsolidowane przychody wyniosły 121 mln zł.
Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.
Dyrektorem nowej struktury został Bartek Tyrawski.
Nowa komórka będzie odpowiadać za prezentacje multimedialne i wideo.
Do zespołu agencji dołączają Adam Broda i Ewa Sobieszek.
Kolejna realizacja agencji Schulz Brand Friendly dla Unipharmu.
Marketer rozpoczyna pierwszą swoją kampanię.
Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r.
Agencja została jedynym polskim przedstawicielem International Public Relations Network.
Agencja rozpoczęła współpracę z Ambasadą Brytyjską w Polsce w ramach kampanii "Great".
Wartość przejęcia szacuje się na 60 mln dolarów.
Najbardziej znany jubiler na świecie powierza swój budżet agencji Ogilvy & Mather.
Priorytetem jest dla marki promocja żywności dla dzieci.
W nowej kampanii marketer tworzy "harmonię szklaną" z pucharów do napoju.