wtorek, 25 marca 2014
Strata netto wyniosła 1,16 mln zł przy przychodzie 59,6 mln zł.
ZOG, MediaCom Warszawa i UM w czołówce jednej z kategorii raportu RECMY.
Ciąg dalszy przepychanek reklamowych między Plusem i Orange.
Kolejna stacja NBCUniversal udostępnia czas reklamowy. Reprezentacją stacji zajmuje się Polsat Media.
Internetowa platforma pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii w czasie rzeczywistym.
Marketer promuje swoje produkty w kampanii display.
Sieć chce być mocniej kojarzona z kategorią kawy i dlatego przez dwa tygodnie serwuje ją rano za darmo. Projekt wspierany jest kampanią,
Urządzenia z systemem Windows można obejrzeć przy kawie, a także wygrać dzięki konkursowi w Facebooku.
Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam.
Łódzka agencja interaktywna przygotowała nowy serwis oraz sklep internetowy firmy Quiselle - dystrybutora akcesoriów kuchennych.
W ramach kampanii redakcja przygotowała również konkurs dla internautów "Historia jednej fotografii".
Do sieci dołączył serwis Rozkład-pkp.pl.
Nowa forma reklamy w ofercie polskiej firmy.
Dział kreatywny MEC będzie odpowiedzialny za obecność firmy w social mediach.
Agencja będzie odpowiedzialna za SEO dla serwisów RP.pl i Parkiet.com.
Komisja Etyki Reklamy uznaje, że w reklamie należy wprowadzić zmiany.
Przedszkolaki w internecie lubią oglądać filmy i seriale.
Biuro turystyczne Atas zleciło agencji przeprowadzenie kampanii marketingu rekomendacji.
Agencja zajmie się budżetem socialmediowym nowego klienta.
W zakres działań wchodzi m.in. tworzenie treści na fanpage Warmia i Mazury - Moje Miejsce.
Gigant FMCG testuje nowy kanał.
Z dotychczasowej funkcji zrezygnował Jesus Perezagua.
Holding WPP poinformował o przejęciu większości udziałów agencji digitalowej Cognifide. Do klientów tej ostatniej należą m.in. Skype i Virgin Media. Wielkości kontraktu nie ujawniono.
W roli głównej występują osoby z poważnymi niedoskonałościami skóry.
Johnson & Johnson chce zerwać ze stereotypami i wulgaryzacją tematu kobiecego ciała.