czwartek, 10 kwietnia 2014
W przetargu pokonała czterech rywali.
Była szefowa marketingu Pumy teraz odpowiada za rozwój producenta soczewek okularowych.
Polski dom mediowy uhonorowany za projekt dla firmy Prudential.
Proama rozpoczęła kampanię promującą autocasco. Podkreśla w niej możliwość naprawy samochodu na częściach oryginalnych przy wybraniu naprawy bezgotówkowej lub na fakturę.
Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.
Nowe witryny w portfolio sieci reklamowej.
75-sekundowy film promujący usługę "Bezpieczny internet premium" został wygenerowany indywidualnie dla każdego z 10 tys. odbiorców.
Sieć uruchamia serwis specjalny związany z nadchodzącymi świętami Wielkanocy.
Intensywna kampania ma charakter ogólnopolski i odbędzie się w TV oraz internecie.
Obecna oferta NAM obejmuje 520 sal w 70 polskich kinach.
Firma wprowadza aplikację umożliwiającą oglądane stacji na nośnikach mobilnych.
Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.
Agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii komunikacji w social mediach.
Objął stanowisko specjalisty ds. social mediów.
Przewidywany budżet to 6 mln zł.
Po ośmiu miesiącach współpracy z Grey Group marketer rozpisuje przetarg.
Dom mediowy kontynuuje współpracę z klientem.
Do roku 2015 planowane jest dalsze budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa.
Mars za gotówkę w wysokości 2,9 mld dol. przejmie od Procter & Gamble znaczącą część biznesu z obszaru żywności dla zwierząt.
Internetowy potentat właśnie ogłosił śmiały acz ryzykowny plan dalszego rozwoju swego serwisu rezerwacji miejsc hotelowych. To może coraz bardziej zniechęcać jego dużych reklamodawców.