wtorek, 15 kwietnia 2014
Czy po roku z Greyem marka zmieni agencję?
Koncern ma nowego chief digital officera.
GSK Consumer Healthcare powierzył agencji obsługę reklamową marki na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Dział kreacji uzupełniają dwaj senior copy & creative.
- Bez możliwości reklamy i promocji nie ma szans na stworzenie silnych marek cydru w Polsce - uważa Elżbieta Pawłowska, dyrektor biura Polskiej Rady Winiarstwa.
Polkomtel rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych.
Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.
Mistrz olimpijski na wielkim formacie.
Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.
Zagraniczny deweloper gier online ruszył z działaniami reklamowymi.
Nowym elementem komunikacji, zapoczątkowanej w zeszłym roku, jest emisja spotu telewizyjnego.
Change Integrated i Equinox autorami pierwszej kampanii marki długopisów.
Polska Organizacja Turystyczna planuje działania eventowe i reklamowe w ramach projektu "Promujmy Polskę razem".
Nowa strona wykorzystuje mechanizm responsive design i została przygotowana także w lżejszej wersji pod urządzenia mobilne.
Koncern zamierza sprzedać te części swojego biznesu, które nie przynoszą zadowalających efektów - zapowiedział prezes szwajcarskiego koncernu Paul Bulck, podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy.
Internetowy gigant rusza z pilotażowym programem.
Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".