środa, 23 kwietnia 2014
W tym roku krócej oglądaliśmy telewizję w okresie świąt Wielkiej Nocy.
Sprzedaż Kropli Beskidu w poprzednim sezonie była niższa od tej wypracowanej w 2012 r. W tym roku ma być lepiej.
Zgodnie z zapowiedziami producent uruchamia szerokie wsparcie odświeżonej marki shandy.
Polskie Badania Czytelnictwa planują zmiany w metodologii i zakresie badań prasy.
Razem to 19 tytułów płatnych i 4 bezpłatne w skali kraju oraz 88 serwisów WWW.
Rusza wielokanałowa kampania banku.
Ruszają kolejne odsłony kampanii z Baśką. Tym razem dołączają do niej tancerze polsatowskiego show tanecznego "Taniec z gwiazdami" - Kliment, Maserak, Janachowska.
Koncepcję strategiczną kampanii opracowała agencja DDB.
Producent kontynuuje koncept z zeszłego roku - podkreślając fermentację w otwartych kadziach.
Rusza kolejna odsłona kampanii pod hasłem "Szef wszystkich szefów…".
Agencja The Fog - Brand Content przygotowała dla sieci sklepów kampanię wideo.
Jeden z największych sklepów internetowych podpisał umowę z PKN Orlen na odbiór paczek w sieci stacji koncernu.
Dom mediowy przedłuża współpracę z klientem.
Portal chce wykorzystać do targetowania dane z profili użytkowników.
CEO mówi o ekologicznej polityce firmy.
Firma musi rozważyć argumenty dotyczące kosztów i bezpieczeństwa pracowników w tym kraju.