piątek, 9 maja 2014
Specjalista od digitalu zmienia pracodawcę.
Reklamodawcą Roku została Grupa Maspex Wadowice.
Producent farmaceutyczny przenosi obsługę mediową do MediaVest.
Spadły też przychody i zysk.
Powstała firma o skonsolidowanych przychodach 9,6 mld zł i EBITDA 3,9 mld zł.
Do ekipy radiowej dołączyli na początku maja Małgorzata Wierzejewska, Dariusz Król i Daniel Walczak.
Kolejna marka CEDC pod opieką agencji z NuOrder Group.
Firma świadcząca usługi assistance dla towarzystw ubezpieczeniowych wchodzi pod własną marką na rynek konsumencki. Będzie się reklamowała w internecie.
Kampania potrwa do końca maja br.
Fiat promuje nowy model Jeepa.
Głównymi kanałami komunikacji są internet i OOH.
Agencja zajmie się m.in. komunikacją brandu w mediach społecznościowych.
Ruszył przegląd na planowanie i zakup mediów - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Biuro Informacji Kredytowej będzie prowadzić kampanię do grudnia br.
Agencja odpowiada za realizację i obsługę cyklu konferencji poświęconych najnowszym technologiom i rozwiązaniom firmy Microsoft.
Amerykański koncern stworzy specjalną spółkę zajmującą się kawą i powalczy z liderem rynku - Nestle.
Obydwie agencje będą odpowiadać za przygotowanie i egzekucję pięcioletniej kampanii komunikacyjnej, promującej w Wlk. Brytanii instalację nowoczesnych liczników energii elektrycznej.
Japoński producent odzieży i obuwia sportowego firma Asics ogłosiła globalny przetarg mediowy. Dotychczas w Wlk. Brytanii budżetem tym zarządzał Manning Gottlieb, a w regionie EMEA dom mediowy OMD.
Na Wyspach powstała inicjatywa My Independent Bookshop.