czwartek, 22 maja 2014
MEC nie dał sobie odebrać wieloletniego klienta.
Po sześciu latach w Kredyt Banku Bardan powraca do zarządu obecnie Raiffeisen Polbanku. Zastąpi Kazimierza Stańczaka, byłego prezesa Polbanku, który rozstaje się z firmą.
Największy w kraju operator telewizji kablowej w trzech etapach wprowadza platformę streamingu programów TV poprzez internet.
Operator platformy satelitarnej podpisał z UEFA umowę na wyłączność transmisji meczów Ligi Mistrzów w swoich kanałach sportowych na kolejne trzy sezony. Straci TVP.
Za komunikację ponownie odpowiada agencja Scholz & Friends, która współpracuje z tym klientem od 2011 r.
Holding ogłasza zmianę nazwy i żegna się z "Jutrzenką" w nazwie.
Odbiorniki wyposażone w tę funkcję wykorzystuje już 21,1 proc. przebadanych przez Pentagon Research i Best Content.
Najnowszy numer przekroczył 100 tys. sprzedanych egzemplarzy.
Program Payback ma nowego partnera w postaci firmy kosmetycznej, a Multikino zdecydowało o przedłużeniu umowy o współpracy.
Stanie się to dzięki podpisaniu wartej 86 mln zł umowie z algierską firmą Cevital.
Łącznie przez całą edycję konkursu do wygrania jest 200 nagród.
Kampania skierowana do pracowników działów HR ma na celu zachęcenie do przetestowania aplikacji wspierającej zarządzanie procesami rekrutacyjnymi.
Niestandardową akcję przygotowała stacja TVN i dom mediowy Carat Polska.
Polski start-up zwycięża w Pekinie.
Organizacja zdobyła wyróżnienie w kategorii "najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego".
W ubiegły weekend w evencie pod Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wzięło udział ponad 5,5 tysiąca osób. Za organizację eventu odpowiadała agencja MSL Group.
Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.
Najbliższe plany dotyczą Niemiec i Francji, kolejne to Austria, Szwajcaria, Belgia i Luksemburg.
Na Wyspach wystartowała kampania społeczna mająca na celu umożliwienie wczesnego wykrywania raka jelita.