czwartek, 12 czerwca 2014
W konkursie biorą udział łącznie 32 firmy z Polski, które zgłosiły 135 prac.
Największy w Europie producent e-papierosów rozpoczyna komunikację w Polsce. Będzie to jak dotąd największa kampania tej kategorii na naszym rynku.
Szefem nowej spółki jest Michał Giera.
Kanały SportKlub i FightKlub HD mają nowego specjalistę ds. marketingu i PR.
W trakcie pierwszych trzech miesięcy firma zebrała 71 mln zł składek.
Za kreację odpowiada agencja Change Integrated.
W kampanii zaplanowane zostały m.in. formaty display, wideo, mailingi oraz działania SEM.
Agencje wspierają debiut nowego sklepu dla zwierząt.
Agencja PR jako pierwsza z Polski zdobyła nagrodę w konkursie organizowanym przez amerykański magazyn branżowy "Bulldog Reporter".
Z uwagi na obsługę konkurencyjnych marek Nestle Lemon Sky JWT przekazało obsługę marki Wedel firmie WPP Poland.
Agencja zdobyła obsługę marki z portfolio Angelini Pharma Polska.
Wydawca zaproponował stworzenie megalogów - połączenia treści katalogowej z magazynową.
Marka adresująca komunikację głównie do kobiet tym razem robi ukłon w kierunku mężczyzn.
Perfumy Candy z portfolio Prady promowane są przez komiks.