wtorek, 24 czerwca 2014
Dyrektorem zarządzającym Goldbach Audience zostanie Wojciech Kałużny, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Marek Parzydło, country manager, zajmie się projektami korporacyjnymi Grupy Goldbach.
Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.
Platforma ma nowego dyrektora ds. sportu.
Użytkownicy usługi mogą kupować lub wypożyczać filmy z poziomu aplikacji lub przeglądarki.
Kontent z wydarzeń sportowych emitowanych w Telewizji Polskiej będzie pojawiał się również na stronach Grupy WP.
Oba podmioty stały się partnerami Ekstraklasy na najbliższy rok. W poprzednim sezonie takie prawa należały do TVN Media.
Grupa Żywiec zakończyła akcję crowdsourcingową - "Wybory Żywieckie".
Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej sieci handlowej.
Dom mediowy kupił media dla producenta oliwy.
Film ma charakter edukacyjny i skierowany jest do rodziców dzieci, które podróżują autobusami.
Produkcja sesji zdjęciowej i części filmu odbyła się pod wodą.
Agencja będzie w tym roku odpowiadać za komunikację w social mediach.
Prezes i założyciel Dennis Publishing odszedł w wieku 67 lat.
Firma przejęła rosyjski Delivery Club.
James Soames dołączył do firmy Kodak Alaris jako pierwszy dyrektor ds. marketingu.
Firma podpisała w Lizbonie zobowiązanie "Sojusz dla Młodych".
Marka Simple z portfolio Unilevera startuje z kampanią wartą 7 mln funtów.