środa, 25 czerwca 2014
Bank przegląda oferty agencji.
Agencja przygotowała promocję konsumencką związaną z trwającym mundialem.
Oferta dla MŚP, jak przekonuje ubezpieczyciel, jest atrakcyjna zarówno dla ubezpieczających się firm, jak i dogodna w sprzedaży przez agentów.
Były marketing manager Polcastu wzmocnił zespół Stopklatki.
Według badań GfK obecnie segment jest wart 77 mln zł, a konsumenci najchętniej wybierają produkty markowe.
Ruszała kampania, której celem jest budowanie silnej więzi z marką motoryzacyjną.
"Oszczędzanie to powtarzanie’’ - przekonuje nas bank.
W ramach działań new business do agencji trafił sklep DekoracjaDomu.pl.
Do Box Network należy polska agencja social media Think Kong. Dzięki partnerstwu zwiększają się jej możliwości zasięgowe w kampaniach na Instagramie.
Marka Coliana wkracza w świat awiacji.
Omega Pharma wspiera wariant Undofen Max Krem.
Sieć zaprosiła do przetargu Ogilvy & Mather, H Warsaw, Scholz & Friends oraz GPD.
Agencje zajmą się działaniami dla marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.
Marketer i artysta promują drukarkę 3D Ekocyclew Cube, która pozwala przetwarzać plastik z butelek PET i tworzyć z nich przedmioty codziennego użytku.
Były szef Motoroli powołany na nowe stanowisko ze skutkiem natychmiastowym.
Umowa o współpracy uwzględnia serwis YouTube oraz sieć mobilnych i internetowych reklam w serwisie Google.
JWT London wykorzystuje czas rozgrywek, żeby przekazać ważny komunikat społeczny o przemocy w rodzinie.
Do emisji trafią dwa spoty promocyjne: jeden inspirowany twórczością Seussa, a drugi - kulturą disco.
Za parę "smartfona na oczy" trzeba zapłacić około tysiąca funtów.