sobota, 28 czerwca 2014
Wieloletni menedżer koncernu Tchibo dołączył do polskiego oddziału firmy kosmetycznej.
Poznańskie biuro firmy będzie zlikwidowane. Agencja zapewnia, że większość osób z 28-osobowego zespołu otrzyma propozycję przenosin do Warszawy.
Piotr Szubski, Natalia Kaczmarek oraz Magdalena Maziejuk dołączają do domu mediowego.
Wcześniej związany był z agencją FaceAddicted.
Sprawa dotyczy faktów z 2011 r., kiedy wydawnictwo Edipresse poinformowało media o tym, że przy zmianach wprowadzonych w czasopiśmie "Show" Wydawnictwo Bauer miało rzekomo korzystać z koncepcji konkurenta.
Rusza letnia kampania marki.
Nowy wyniki cyklicznego badania Sponsoring Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia.
Wyświetlenia są liczone, tylko jeśli internauta wykona określoną czynność.
Agencja zajmie się komunikacją programu partnerskiego w mediach społecznościowych.
Tuż po wygranej Coca-Coli dom mediowy zdobywa kolejnego klienta.
Wydawca zajmie się tworzeniem magazynu "Expert Play".
Międzynarodowa sieć podpisała porozumienie o współpracy z największym serwisem wideo.
Tym samym kończy się 35-letnia współpraca producenta samochodów z WCRS.
Tajwańska firma i kolejne urządzenie Nexus.
W filmach, którymi marketer dzieli się w sieci, podkreśla, że niesie pomoc niepełnosprawnym dzieciom.