poniedziałek, 30 czerwca 2014
Wieloletni manager Grupy Onet.pl, a ostatnio Media Impact Polska zakończył pracę w firmie. To kolejny manager z Onetu, który odszedł z Media Impact.
Dom mediowy Vizeum przygotował analizę oglądalności fazy grupowej mundialu.
Mimo to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt ocenia sytuację jako stabilną.
"Weź się za wołowinę" to konkurs adresowany zarówno do szefów kuchni, restauratorów, jak i konsumentów.
Nowa kampania produktu z portfolio USP Zdrowie.
Publicis przygotował kolejną odsłonę kampanii dla operatora.
Klienci sieci mieli możliwość spróbowania produktu za darmo.
Stacja chce być bliżej słuchacza, zapewnić mu dobrą rozrywkę i oszczędzić mu polityki tak dalece, jak to możliwe.
Marka Always wystartowała z kampanią "Like a Girl".
Przetarg obejmuje obsługę w całej Europie, a budżet do rozdysponowania wynosi 150 mln funtów.
Jego wartość wynosi ok. 7 mln dol.
Startuje program Android One.
W ten sposób sieć dyskontów chce podnieść swoją konkurencyjność względem czterech dużych sieci supermarketów.