środa, 2 lipca 2014
Zastąpi na stanowisku creative directora pełniący dotychczas tę funkcję duet - Marcina Mroczka i Andrzeja Błachuta - który rozstał się z agencją.
Zysk netto sektora bankowego wyniósł 6,98 mld zł. Wynik na samej działalności bankowej był wyższy o 3,6 proc.
Account supervisor zmienia agencję.
Magazyn ma nowego z-cę szefa redakcji. Z zespołem rozstał się Maciej Gajewski.
Do emisji trafiły dwa spoty TV. Kampania potrwa do końca września.
Zmniejsza się liczba Polaków zapowiadających ograniczanie wydatków na konsumpcję, wynika z danych OMD.
Wydawca zmniejsza częstotliwość ukazywania się pisma. Magazyn zostanie wzmocniony marką innego pisma - "Flesz".
Wydawca podnosi cenę pisma.
Firma SAD została przejęta przez PTL International, spółkę zależną Hili Ventures. Andrzej Paluszyński pozostanie prezesem SAD.
Rafał Baran zastępuje Andrzeja Karasowskiego.
"Poranek OnLine" poprowadzą Michał Migała i Mariusz Infulecki.
Grupa Onet podpisała w tej sprawie umowę z firmą Cineman.
Biegacze mogą tworzyć swoje spersonalizowane playlisty treningowe.
Grupa chwali się lepszymi wynikami badań w kategorii, które są m.in. wynikiem ostatnich akwizycji.
Agencja realizuje dla alkoholowej marki akcję promocyjną "Jägermeister - wszędzie tam, gdzie łowcy muzyki".
Od początku lipca zespół powiększył się o cztery osoby, nastąpiły również zmiany w kierownictwie firmy.
Paneuropejski przetarg obejmuje także polskie aktywa koncernu.
Producent m.in. ciast i deserów zaprosił kilka domów mediowych do konkursu na planowanie i zakup mediów.
Nowa kampania podkreśla walory urządzenia w wychowywaniu dzieci i opiece nad nimi.