poniedziałek, 14 lipca 2014
Zastąpiła Jeana Charlesa Bondy.
Agencja Next z początkiem sierpnia kończy współpracę w zakresie mediów społecznościowych tego operatora.
Awans w strukturze grupy komunikacyjnej.
Do zespołu dołącza Wojciech Szpor na stanowisku senior art directora.
W agencji promocję na wyższe stanowiska otrzymali: Jacek Majecki, Anna Bielińska, Weronika Rymsza i Zofia Heldwein.
Sprzedażą reklam w Polsce zajmie się 140 Media.
Ruszyła nowa kampania brandu z portfolio Polpharmy.
Strona poświęcona jest działalności CSR.
Największy w kraju detalista udostępnił w blisko 2 tys. z 2,4 tys. posiadanych sklepów płatności kartami i promuje je w kampanii.
Stacja zaprasza klientów do restauracji i nagrywa ich rozmowy, aby mogli poczuć się jak przedstawiciele władzy.
BBDO oraz Ogilvy & Mather wypadają z przetargu.
Konkurs wkracza w fazę finałową.
Dom mediowy poszerzył zakres swoich usług dla detalisty.
Firma tytoniowa prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia dwóch marek należących do Reynolds i Lorillard, żeby powalczyć o amerykański rynek tytoniowy wart 90 mld dol.
W swojej komunikacji związanej ze sponsoringiem Formuły 1 marka chce być mniej elitarna i bardziej otwarta na potrzeby masowego konsumenta.
Ilustracje w czasie rzeczywistym inspirowane pomysłami użytkowników.