wtorek, 29 lipca 2014
Koncern zaprezentował wyniki za II kwartał.
Przetarg na wybór agencji nie został zawieszony, ale marketingowcy banku mają sporo czasu na jego dokończenie.
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała raport, który mimo znacznego spadku liczby nośników wskazuje na niewielki wzrost sprzedaży w II kw. br. w porównaniu z 2013.
Na razie kultowy brand soku jest dostępny tylko w Biedronce.
Łączny zasięg serwisu to ponad 420 tys. użytkowników i ponad 4,1 mln odsłon miesięcznie.
Międzynarodowy hołd warszawskim powstańcom w grze podczas Godziny "W".
Ruszyła akcja promocyjna Coca-Coli i McDonald's.
W nowym serwisie pracownicy E-Point oparli jego projektowanie na treści.
Sklep z Grupy Allegro zmierza w stronę automatyzacji marketingu online.
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych wybrało agencję PR.
Rozstrzygnięcie ma zapaść do połowy przyszłego miesiąca.
Trwa konkurs na firmę konsultingową.
BSkyB oficjalnie potwierdza przejęcie za łączną kwotę 4,9 mld funtów Sky Italia oraz Sky Deutschland i utworzenie nowego medialnego imperium o nazwie Sky Europe.
Firma planuje otwarcie w Stanach Zjednoczonych specjalnej komórki odpowiedzialnej za produkcję farmaceutyków.
Ze sponsoringu sylwestrowej zabawy 2014/15 wycofała się oficjalnie firma Vodafone. Telekom był sponsorem ostatniego noworocznego pokazu sztucznych ogni w ramach swej kampanii "Firsts".