Unilever: sytuacja w Polsce to "wyzwanie" Tomasz Wygnański Koncern zaprezentował wyniki za II kwartał.
Eurobank do końca roku z Brasilem Przetarg na wybór agencji nie został zawieszony, ale marketingowcy banku mają sporo czasu na jego dokończenie. Kraj
Wyniki sprzedaży OOH za I półrocze Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała raport, który mimo znacznego spadku liczby nośników wskazuje na niewielki wzrost sprzedaży w II kw. br. w porównaniu z 2013. Kraj
PepsiCo testuje markę Tropicana w Polsce Na razie kultowy brand soku jest dostępny tylko w Biedronce. Kraj
Legia.com w ofercie Goldbach Audience Łączny zasięg serwisu to ponad 420 tys. użytkowników i ponad 4,1 mln odsłon miesięcznie. Kraj
CI Games i McCann Worldgroup zatrzymają "Enemy Front" na minutę [wideo] Międzynarodowy hołd warszawskim powstańcom w grze podczas Godziny "W". Kraj
Nestle "przemyca" płatki śniadaniowe pod postacią ciasteczek Firma wprowadza na rynek nowy wariant płatków o smaku czekoladowym - Nestle Cookie Crisp Brownie. Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada agencja McCann Warsaw należąca do McCann Worldgroup. Kraj
E-Point zaprojektował nowy serwis ING Banku Śląskiego W nowym serwisie pracownicy E-Point oparli jego projektowanie na treści. Kraj
Agito.pl skorzysta z systemu SalesManago Sklep z Grupy Allegro zmierza w stronę automatyzacji marketingu online. Kraj
MagnifiCo zajmie się obsługą firmy Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych wybrało agencję PR. Kraj
Eurobank do końca roku z Brasilem Przetarg na wybór agencji nie został zawieszony, ale marketingowcy banku mają sporo czasu na jego dokończenie.
BSkyB tworzy Sky Europe BSkyB oficjalnie potwierdza przejęcie za łączną kwotę 4,9 mld funtów Sky Italia oraz Sky Deutschland i utworzenie nowego medialnego imperium o nazwie Sky Europe. Zagranica
Reckitt Benckiser intensywniej zainwestuje w farmaceutyki Firma planuje otwarcie w Stanach Zjednoczonych specjalnej komórki odpowiedzialnej za produkcję farmaceutyków. Zagranica
Londyn szuka sponsora kolejnej imprezy sylwestrowej Ze sponsoringu sylwestrowej zabawy 2014/15 wycofała się oficjalnie firma Vodafone. Telekom był sponsorem ostatniego noworocznego pokazu sztucznych ogni w ramach swej kampanii "Firsts". Zagranica
BSkyB tworzy Sky Europe BSkyB oficjalnie potwierdza przejęcie za łączną kwotę 4,9 mld funtów Sky Italia oraz Sky Deutschland i utworzenie nowego medialnego imperium o nazwie Sky Europe.
S4 i Walk Group walczą o budżet Santander Consumer Banku Rozstrzygnięcie ma zapaść do połowy przyszłego miesiąca. Przetargi
Przetargi S4 i Walk Group walczą o budżet Santander Consumer Banku Rozstrzygnięcie ma zapaść do połowy przyszłego miesiąca.