środa, 30 lipca 2014
Liderem sprzedaży pozostaje Aflofarm (dane za okres YTD VI 2014).
Firmy powołują group executive board, na którego czele stanie szef Ringier Axel Springer Media AG.
Operator rozpoczyna kampanię wizerunkową. Pretekstem letnie kino "pod chmurką".
Marka produktu jako determinant wyboru konsumenckiego wskazywana była najczęściej przy zakupie artykułów sportowych (42 proc.) oraz często przy zakupie kosmetyków i odzieży (37 proc.).
Jest to jeden z najważniejszych seriali stacji Fox.
Trzy nowe formaty poszerzą portfolio biura sprzedaży.
"Specjal nagradza swoich" - pod takim hasłem rusza wsparcie elbląskiej marki piwa produkowanej przez Grupę Żywiec.
Marka z portfolio Coca-Coli rusza z kolejnym projektem związanym z cyfrowym światem.
Marketer nie udziela szczegółowych informacji związanych z tym postępowaniem.
Koncern Trinity Mirror (wydawca m.in. tabloidów "Daily Mirror" oraz "Sunday Mirror" oraz kilku tytułów lokalnych) raportuje po pierwszym półroczu br. blisko 50-proc. wzrost przychodów z tytułu reklamy digitalowej. Wpływy z reklam prasowych ostatnio pozostają praktycznie na niezmienionym poziomie.
Spółki łączą siły w celu wdrożenia globalnej inicjatywy szkoleniowej.
Udział sieci dyskontów w rynku wzrósł do 4,8 proc. z pułapu 3,7 proc.
Linie lotnicze podpisały umowę z portugalskim klubem piłkarskim.