środa, 6 sierpnia 2014
Kantar Media publikuje podsumowanie I kwartału 2014 r. Telewizja to wciąż połowa wydatków, mniej na internet, więcej na magazyny.
Głównie za sprawą przesuniętych wpływów z ubiegłorocznego abonamentu spółce udało się poprawić wynik brutto.
Polskie Radio rozpoczęło nadawanie w aglomeracjach wrocławskiej i szczecińskiej.
Z firmą Make Sense Media rozstaje się dyrektor sprzedaży.
Nadajniki GPS umieszczono w 150 stołecznych tramwajach.
Działania komunikacyjne są prowadzone wyłącznie w mediach społecznościowych.
Dwutygodniową akcję wspierają działania w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja H Warsaw.
Ruszyła nowa kampania marki z portfolio Grupy Żywiec.
Artem Furman napisał piosenkę inspirowaną komentarzami fanów McDonald's Polska.
Marketer wycofuje z rynku napój Vitaminwater słodzony naturalnym słodzikiem, po tym jak konsumenci wyrazili swoje niezadowolenie ze smaku napoju w mediach społecznościowych.
GAPG (Global Alcohol Producers Groups) wydał pierwszy raport dotyczący zobowiązań przeciwdziałania szkodliwej konsumpcji alkoholu.
Marketer po raz kolejny stara się udowodnić, że właściciel smartfonu marki Jobsa jest bardziej efektywny.