środa, 10 września 2014
Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.
Dom mediowy z GroupM pracuje dla lokalnych agencji.
Internauci za sezon ulubionego serialu byliby skłonni zapłacić nie więcej niż 10-15 zł, czyli mniej, niż za pojedynczy bilet do kina.
Kampania marki JZO wchodzi na na rynki słoweński, czeski i rumuński.
Kontent został podzielony na część lifestyle'ową i informacyjną.
Marka emituje spoty wyświetlane w pierwszej połowie roku.
Przewoźnik postanowił przedłużyć trwającą od 2010 r. współpracę.
Przetarg na kreację ATL dobiegł końca.
Agencja rozpoczyna współpracę z Media Saturn Polska.
Umowa z domem mediowym została podpisana na czas nieokreślony.
Za bardzo słabe wyniki w I półroczu br. francuscy producenci i eksporterzy obarczają przede wszystkim załamanie rynku chińskiego - sprzedaż win i mocniejszych alkoholi spadła tam o blisko 30 proc.
Portal we współpracy z firmą Burberry aktualnie testuje możliwości nowego przycisku, który pozwala na bezpośrednie przeniesienie do sklepu internetowego.
Sprzedaż nowych aut w sierpniu br. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. spadła o 26 proc. Od początku br. sprzedano w Rosji 1,41 mln aut osobowych i dostawczych - to 12 proc. mniej niż w porównywalnym okresie 2013 r.