czwartek, 11 września 2014
Amerykański gigant oferujący elektronikę online będzie obsługiwał klientów z Polski.
Podobno odejście Miroslava Rakowskiego uzgodniono już na początku roku.
Będzie zarządzał Telkom Kenya.
Przed PZU pracował w T-Mobile jako e-communication unit manager & e-business coordinator.
Firmy będą współpracować m.in. przy trwającym przetargu mediowym..
TVN zapewnia, że wprowadziła pierwszą w Polsce aplikację social TV.
Sieć twierdzi, że w ciągu pierwszego tygodnia akcji promocyjnej klienci sklepów zdrapali ponad 21 tys. zwycięskich losów.
Sieć będzie sprzedawała reklamy przy treściach GamingLive.tv.
To już trzecia odsłona kampanii pod hasłem "Ile masz par butów? A ile okularów?". Kampania w mediach jest realizowana przez dom mediowy MediaOn.
W działania promujące zaangażowana została blogerka Klaudia Adaszewska.
W kampanii "Stop zwolnieniom z WF" udział wzięła Anna Lewandowska.
Firma stworzyła cykl materiałów wideo o charakterze poradnikowym.
Eksperci z Microsoft Advertising, Dentsu i TV Squared o przyszłości komunikacji marketingowej.
Dostawca energii przegląda oferty agencji.
Kampania "Wysoka jakość systemu oświaty" zostanie przygotowana przez agencję z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Transakcja ma być sfinalizowana w najbliższych dniach, a jej wartość to ok. 2 mld dolarów. Mojang AB to szwedzki producent gry komputerowej "Minecraft", która znalazła już 54 mln nabywców.
Według nieoficjalnych szacunków londyński event, na który przybyło ponad 3 tys. osób, kosztował cztery miliony funtów.
Na Wyspach wystartowała kolejna odsłona akcji "Recycling is the Answer".
Cancer Council Victoria wystartowała z ogólnokrajową kampanią edukacyjną.