wtorek, 16 września 2014
Dotychczasowy klient MEC zmienia dom mediowy.
Nie ma jeszcze planów integracji struktur marketingowych obu firm. Oba podmioty obsługuje już jednak jeden dom mediowy - Carat.
Do forum wymiany doświadczeń przystępują m.in. BMW, Nestlé i P&G.
Program "Rodzina i Przyjaciele" bank reklamuje w kampanii z oczywistym udziałem Piotra Adamczyka.
Senior strategic planner zmienia agencję.
Iwona Suwińska została nowym digital account managerem.
Kampanię przygotowały agencje Saatchi & Saatchi, XRS, Codemedia oraz dział marketingu firmy.
Marka informuje, że 60 proc. konsumentów biorących udział w eventach wybrało Pepsi.
Za kreację odpowiada Young & Rubicam, za planowanie i zakup mediów - Mindshare.
Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja Concept House.
Za wszystkie działania promocyjne, w tym za przygotowanie spotów i planowanie oraz zakup mediów, odpowiada agencja Trzy Drugie.
Do agencji trafia budżet SEM polskiego przewoźnika.
Przewoźnik kolejowy informuje o chęci nawiązania współpracy w zakresie komunikacji marketingowej. Termin składania ofert upływa 26 września br.
Chiński potentat w obszarze e-commerce Alibaba Group Holding Ltd., zapowiada po swoim giełdowym debiucie rozpoczęcie intensywnej ekspansji w Europie i w USA.
Thai Union Frozen Products, światowy lider w konfekcjonowaniu tuńczyka, ogłosił plan przejęcia norweskiej firmy King Oscar. Jeden z zakładów norweskiego producenta zlokalizowany jest nieopodal Wejherowa. Kwota transakcji na razie objęta jest tajemnicą handlową.
Parentdish, należący do AOL serwis parentingowy, przeprowadził wśród 2000 rodziców badania jakości reklam parentingowych emitowanych i publikowanych na Wyspach. Wnioski i rezultaty są zdecydowanie krytyczne.
Rodzina kontrolująca holenderską firmę chce, aby browar pozostał niezależny.