piątek, 19 września 2014
Agencja powiększyła zespół o szefa od mediów społecznościowych.
Thule ma nowego menedżera.
Grupa inwestuje w platformy e-commerce.
Sieć chce uzyskiwać więcej informacji o użytkownikach mobilnych.
Tomasz Terlikowski zastąpił Bronisława Wildsteina na stanowisku szefa redakcji stacji.
Do współpracy związek zaprosił 25 blogerów, którzy będą komentować zachodzące na rynku trendy i analizować zjawiska.
Wkrótce czwarta edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska.
Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę porównywarki cen. Kampania ruszy w drugiej połowie października.
Do przetargu zgłosiło się osiem agencji.
Indra Nooyi potępia zachowania graczy, ale wierzy, że liga poradzi sobie z kryzysem.
Apple i Samsung mają wciąż prawie połowę globalnego rynku, ale ich udział maleje.
Marketer startuje z kampanią "Come and See".