wtorek, 23 września 2014
Telewizja wzrośnie o ponad 2 proc., a internet o ponad 12 proc., wynika z prognoz ZOG.
Mistrzowski mecz oglądało na Polsacie i Polsat Volleyball1 9,6 mln Polaków.
Pięć tytułów wejdzie w skład nowego pakietu reklamowego.
Wydawnictwo Naukowe PWN postanowiło pod marką Ravelo skonsolidować wszystkie aktywa e-commerce. Stanowisko prezesa zarządu spółki Ravelo objęła doświadczona Dorota Bachman.
Spółka uruchomiła serwis BIQdata.pl. z materiałami analitycznymi o tematyce społecznej czy gospodarczej.
Polska dołączy do 13 krajów, w których prowadzona jest już sprzedaż przez internet.
Nowy format reklamowy może być emitowany przy uruchomieniu aplikacji, po dowolnej liczbie sekund od jej uruchomienia lub po wykonaniu konkretnej akcji.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Aplikacja dostała od amerykańskiej firmy 20 tys. dol.
Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z promocją seriali produkowanych przez telewizję AXN: "Przekraczając granice" i "Zbrodnia". Ważnym elementem działań promocyjnych ma być współpraca z Sony Mobile.
Nieznaczna obniżka prognoz wzrostu - z 5,4 do 5,3 proc. - według przedstawicieli domu mediowego spowodowana jest niepewnością związaną z kryzysem ukraińskim. Globalne wydatki reklamowe mają osiągnąć w br. pułap 523 mld dol.
Tacy potentaci jak Coca-Cola, Mars czy McDonald's dobrowolnie zadeklarowali wprowadzenie dalszych restrykcji w przekazach skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.
Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.