poniedziałek, 13 października 2014
Jedno z najpopularniejszych haseł reklamowych "Red Bull doda ci skrzydeł" musi wyrokiem tamtejszego sądu zniknąć z amerykańskiego rynku. Ponadto producent uiści wynoszącą maksymalnie 13 mln dolarów karę za wprowadzanie konsumentów w błąd.
Podczas piątkowej gali festiwalu Golden Drum polskie agencje odebrały osiem kolejnych statuetek. Ogółem z Portoroża w tym roku przywieziemy dwa grand prix, osiem złotych i osiem srebrnych statuetek.
Ponad 60 proc. marketerów współpracuje z audytorami mediowymi.
Bauer chce nadać dwutygodnikowi charakter magazynu premium.
Spółka chce rozwijać się w Polsce i utworzyć 300 nowych miejsc pracy.
Od dzisiaj sieć ponownie wraca z poranną akcją.
Za działania ambientowe promujące nową produkcję odpowiada agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt.
Po raz drugi sieć RTV/AGD oraz e-sklep realizują wspólną kampanię.
Hasłem przewodnim filmu jest "Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład".
Produkty Agros Novej promowane są jako zdrowa przekąska. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację - Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.
Rośnie popularność Vox FM, RMF zyskuje w grupie komercyjnej w dni powszednie.
Amazon.com planuje otwarcie w centrum Nowego Jorku swojego pierwszego tradycyjnego sklepu. Oznacza to, że po 20 latach swego istnienia największy globalny gracz sprzedaży online doszedł do wniosku, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem.
Sieć zapewnia, że nie ustaje w badaniu potrzeb konsumentów.
Na Wyspach wystartowała nowa kampania marki.