czwartek, 23 października 2014
Drugi w kraju producent piwa notuje słabsze rezultaty niż przed rokiem.
Nowym dyrektorem marki Porsche w Polsce został Andrzej Żelazny, który w branży motoryzacyjnej pracuje od ponad 20 lat.
Nowa spółka business intelligence dostarcza danych o klientach, identyfikując ich smartfony za pośrednictwem Wi-Fi.
Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjna reklama Orange Polska narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.
Stacja dołącza do oferty Premium TV.
Firma doradcza EY przeprowadziła badanie wpływu internetu i mediów społecznościowych na zachowania prawie 30 tys. osób korzystających z sieci w 34 krajach.
Dr.Oetker zdecydował się na oddzielne wsparcie swojej nowości.
Marketer nie komentuje naszych informacji.
Agencja będzie odpowiadać za obsługę internetową ubezpieczyciela.
W konkursie ofert uczestniczyło pięć agencji.
Sprzedaż w trzecim kwartale GlaxoSmithKline na świecie osiągnęła poziom 5,65 mld funtów, co oznacza 10-proc. spadek w porównaniu z III kw. ub.r. Zysk netto wyniósł 401 mln funtów w porównaniu z 969 mln funtów w analogicznym okresie 2013 r.
Przychody Yahoo! z reklam w trzecim kwartale br. spadły o 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., mimo że firma sprzedała o 24 proc. więcej powierzchni.
Francuski producent samochodów PSA Peugeot Citroen opublikował wyniki swojej sprzedaży za III kwartał br. Przychody skonsolidowane w tym obszarze wyniosły 12,3 mld euro, co oznacza wzrost o 1,6 proc.w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Koncern tytoniowy British American Tobacco za słabe wyniki finansowe obarczył globalną dekoniunkturę i spadek nastrojów konsumenckich.