czwartek, 13 listopada 2014
Wcześniej przez kilkanaście lat był związany marketingowo z branżą dilerów samochodowych.
Polska menedżerka będzie odpowiadać za kolejne rynki, w tym niemiecki.
Firma może pojawić się w Polsce już w I lub II kwartale przyszłego roku.
Pięć nowych osób w agencji.
Za pomocą Tyskiego można teraz złożyć życzenia. Kampanię przygotowano na okres przedświąteczny. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL.
Badanie ma być odpowiedzią na brak dostępności w Polsce Google Consumer Surveys, narzędzia popularnego wśród amerykańskich marketerów.
Narzędzie ma rozwiązywać problem nadmiaru danych w działaniach marketingowych.
Stacja będzie miała nowego reportera.
Profil Oilatum prowadzony przez K2 Social jest powiązany ogólnopolską kampanią "Przytulenie ma znaczenie".
Firmę promować będzie White Label Public Relations.
Ta kara łącznie zostanie zapłacona przez: Citigroup, HSBC, JP Morgan Chase, Royal Bank of Scotland oraz UBS. Jest wynikiem udowodnienia wymienionym instytucjom finansowym zmowy i manipulacji na rynkach walutowych.
Na Wyspach wystartowała świąteczna kampania marketera w wersji rozśpiewanej.
Aktor zagrał w reklamie kawy wraz ze zdobywcą Oscara Jeanem Dujardnem. Za zakup mediów w Polsce dla tej kampanii odpowiadał MEC.
Przedstawiciele firmy Burberry produkującej luksusową odzież i akcesoria modowe ogłosili wyniki pierwszego półrocza finansowego zakończonego 30 września br. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł 141,8 mln funtów. W analogicznym okresie roku ubiegłego zysk ten wyniósł 159 mln funtów.
Firma na nadchodzące święta przypomni 30-letnią kampanię marki Oxo z udziałem zmarłej w tym roku aktorki Lyndy Bellingham.