wtorek, 18 listopada 2014
Główny wpływ na osiągnięcie tego wyniku miała transakcja zbycia akcji Audioteka SA.
Spółka nie wybrała jeszcze jego następcy.
Agencja reklamowa wzmacnia dział kreacji.
Wiosną kolejna edycja show w tej stacji.
Po tej transakcji już pięć lokali tej sieci będzie pracować w modelu subfranczyzy.
ARC Rynek i Opinia zaprezentowała wyniki badania na temat marketingu szeptanego w sieci. Wynika z nich m.in., że duża część konsumentów trafnie identyfikuje próby manipulowania komunikacją w mediach online przez podstawione osoby, czyli tzw. trolli.
Wider TV Guide skupia trzy przewodniki telewizyjne: "Tele Magazyn", "Tele Program" oraz "TV Przewodnik".
Przed świętami największy krajowy bank reklamuje pożyczki gotówkowe.
Ofertę SmartDOM na Gwiazdkę wspiera kampania reklamowa z udziałem ambasadorów programu SmartDOM Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.
Zmiana, która przeprowadzana jest obecnie w Czechach i na Słowacji, a docelowo będzie miała miejsce również w Polsce, ma wyraźnie odróżnić flagowy kanał premium od pozostałych.
Firma wystartowała z działaniami promocyjnymi dla swoich tradycyjnych kategorii - herbat owocowych i soków.
Marka koncernu Mondelez na święta wspiera inicjatywę Szlachetna Paczka. Polską adaptację spotu przygotowały agencje Saatchi & Saatchi oraz Badi Badi.
Marka sprzętów kuchennych inwestuje w kontent marketing.
Startuje kolejna odsłona kampanii "Your Secret, Your Beauty".
Agencja będzie odpowiedzialna za launch komunikacyjny fińskiej firmy na polskim rynku.
Poszerzony team strategiczny MEC będzie wspierać międzynarodowy biznes agencji.
Wygasa umowa marki TDK z Land Securities, zarządcą jednej z najsłynniejszych przestrzeni reklamowej w sercu Londynu.
W minutowym spocie gościnnie zagrali aktor Robert Webb i piosenkarka Pixie Lott.
Firma startuje z wielokanałową kampanią o wartości 5 mln funtów.