czwartek, 20 listopada 2014
W dalszej perspektywie (2017-2019) telewizyjna spółka zakłada osiągnięcie średniorocznego tempa wzrostu przychodów na poziomie ok. 5 proc. EBIDTA w 2016 r. miałaby być o ponad 100 mln wyższa niż w br.
Producent wędlin chce umocnić swoją pozycję i zachęcić Polaków do sięgania po paczkowane wędliny. Za kreację działań odpowiada agencja Grandes Kochonos. Spółka opublikowała także swoje wyniki finansowe - przychody po trzecim kwartale br. wyniosły 644,3 mln zł.
Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.
W ciągu tygodnia dzieci w wieku 6-13 lat - m.in. z Polski - spędzają średnio 210 min, korzystając z urządzeń ekranowych, a w weekendy nawet 4 godz.
Propozycja jest dostępna we wszystkich krajach dla użytkowników systemów iOS i Android.
Ostatnio Olędzka związana była z działem komunikacji Douglas Polska.
Spółka Redan SA poprzez spółkę zależną Adesso zawarła umowy kredytowe z Alior Bankiem o łącznej wartości 40 mln zł.
Promocję konsumencką wspiera kampania reklamowa.
Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Dopełnienie". Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Engine.
Za obsługę budżetu mediowego firmy HJ Heinz Polska, właściciela marki Pudliszki, odpowiada aktualnie OMD Macroscope.
Agencje są już po prezentacjach.
W przetargu brało udział pięć agencji.
Szczegóły tego przetargu nie są znane.
Ofcom - brytyjski regulator usług telekomunikacyjnych i pocztowych, wszczął na podstawie skargi od Virgin Media śledztwo w sprawie sprzedaży wartych 3 mld funtów praw do transmisji meczów piłkarskiej Premier League.
Hiszpańska sieć odzieżowa Inditex odnotowała rekordowe obroty w sprzedaży online na poziomie 16,7 mld euro.
Koncern Volkswagen Group potwierdził nieoficjalne informacje o wycofaniu swojej marki Seat z rynku rosyjskiego.
Nowa aplikacja taksówkarska współpracuje z aplikacją muzyczną, żeby uprzyjemnić podróżującym czas w samochodzie.