piątek, 21 listopada 2014
Założyciele agencji odkupili udziały od Publicis Groupe.
Były szef marketingu Polbanku zastąpił Marcina Drzewieckiego, który po blisko pięciu latach w Payback przeszedł do Medicover.
Umowa dotyczy m.in. mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w 2019 i 2021 r. oraz zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, biegach narciarskich, narciarstwie alpejskim, kombinacji norweskiej, snowboardzie i narciarstwie dowolnym.
Ze sprzedaży usług Play generuje już ponad miliard złotych kwartalnie. EBITDA telekomunikacyjnej spółki po trzech kwartałach wynosi 782 mln zł.
Poprzednio Witoń związana była z agencją Lemon Sky JWT.
Na kilku kanałach należących do Discovery Networks emitowane są trzyminutowe kreacje, których łącznie zostanie wyprodukowanych siedem.
Największy touroperator rusza z kampanią reklamową oferty wycieczek na przyszłoroczne wakacje.
Widzów przyciągnąć ma kontynuacja polskiego hitu i serial popularny w Niemczech.
Strona powiązana jest z serwisami Pinterest, Facebook i Google+.
Kampanie rozliczane są w modelu efektywnościowym.
Tegoroczna Nagroda im. Andrzeja Woyciechowskiego trafia do dziennikarza "Gazety Wyborczej".
Największy światowy producent piwa Anheuser-Busch InBev zwolni w St. Zjednoczonych setki pracowników m.in. z działów marketingu, sprzedaży i procurementu. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. zysk producenta przed opodatkowaniem spadł o 2,1 proc.
Awanse są związane z pozyskaniem nowych klientów.
Brytyjska sieć zaprosiła do współpracy szefa kuchni Jean-Christophe'a Novelli.
W dniu święta wielu nadawców wyemituje specjalny spot, a widzowie będą mieli możliwość przygotowania materiałów do kolejnego klipu.