wtorek, 25 listopada 2014
Po roku pracy dyrektor zarządzający żegna się z agencją.
Wartość transakcji nie została ujawniona.
Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief buying officer pokieruje VivaKi. W strategii SMG i ZOG znaczenie tej platformy negocjacyjnej ma być większe.
Polski serwis Foodpanda przestanie istnieć.
Rogala będzie jednocześnie redaktor naczelną miesięczników "Cztery Kąty" i "Dom & Wnętrze".
Nowe zadanie będzie łączyć z dotychczasową pracą w TVN24 Biznes i Świat.
Hity filmowe przyciągają do TV Puls rekordową widownię.
Agencja będzie odpowiedzialna za wprowadzenie brandu na nasz rynek.
W okresie testowym dostawa do kiosków Ruchu będzie darmowa.
Jej obowiązki przejmuje Kinga Kłos.
Do tej pory marketer korzystał z usług domu mediowego PHD.
Ten szacowany na 60 milionów funtów rocznie budżet na planowanie i zakup mediów przez ostatnie 19 lat obsługuje dom mediowy PHD.
The British Medical Association uważa, że reklama e-papierosów VIP uderza w standardy etyczne reklamy papierosów.
Nowa platforma telewizyjna free-to-air wystartowała z niestandardowymi działaniami reklamowymi.