środa, 3 grudnia 2014
Władze sieci wprowadziły zmiany w zarządzie jednego z domów mediowych GroupM. Bratkowska operacyjnie odpowiedzialna za agencję.
Sprzedaż Atmediów może zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku, a TVN na początku przyszłego.
Na początek firmy przygotowały trzy pakiety programów, seriali i filmów: od bezpłatnego po Multi za 15 zł miesięcznie.
BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.
Będzie odpowiadać m.in. za tygodnik "SE TV".
Równocześnie z debiutem stacji Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Lifetime HD.
Decyzja w sprawie reklamy marki Polocard zostaje podtrzymana.
Spółka kontrolowana przez znanego biznesmena Mariusza Świtalskiego złożyła doniesienie na dziennikarzy "Gazety Wyborczej", "Gazety Bankowej" i portalu wGospodarce.pl.
Konkurencja powoduje silną presję cenową. Korzystają klienci.
Proces fuzji potrwa do końca br.
Polskapresse i Media Regionalne mają nowego partnera do sprzedaży reklam w kanale mobilnym.
Reklamodawcy będą mogli skorzystać z formatów takich, jak preroll, midroll branding playera i sponsoring, oraz niestandardowych - typu kolekcje, zakładki.
Agencja dla nowego klienta stworzyła nowe serwisy i poprowadzi kampanie online.
Wystartowała przedświąteczna kampania Proline.
W nowym spocie dla marki Pharell i Cara Delevigne prezentują spektakularnego walca.
Krążą pogłoski o dymisji DJ Lee, firma nie jest zadowolona z poziomu sprzedaży telefonów komórkowych.
Australijska sieć dyskontowa z pozytywną kampanią.
Dom handlowy zapewnił, że co sekundę sprzedawał tablet, a co minutę - telewizor, co podniosło wartość ubiegłotygodniowej sprzedaży do 179 mld funtów.