poniedziałek, 15 grudnia 2014
Po sześciu latach współpracy z MEC marketer wraca do swojej poprzedniej agencji mediowej.
Pierwsza aktywacja dla nowego klienta wystartuje w styczniu.
Nowy kanał sportowy może powstać na bazie już istniejącej stacji.
Grupa WP ma nowego dyrektora działu partnerstw i produktów płatnych.
Według nieoficjalnych informacji dziennika wstępne oferty na zakup 51 proc. akcji telewizji złożyło osiem podmiotów, w tym inwestorzy branżowi oraz finansowi
Francuzi w Pernod Ricard dostrzegli potencjał w polskim sadownictwie.
Kreację stworzyła agencja Artegence, media kupił MediaCom.
Nowa strona odnosi się do zmian, jakie agencja zaczyna wprowadzać.
Złote klasyki stacja Eurozetu zmienia na świąteczne hity.
Marketer porównuje oferty mediowe.
Przewidywany budżet kampanii to prawie 5 mln zł.
Kampania nowego Subaru rozpocznie się w styczniu 2015 r.
Do przetargu zgłosiły się dwa podmioty. Przewidywany budżet to prawie 4 mln zł.
Jorge Mesquita na nowym stanowisku.
Marketer zaprezentował nowy spot dla serii i8.
CEO włoskiego domu mody Patrizio di Marco i dyrektor kreatywna Frida Giannini ustępują ze stanowisk.
Agencja będzie działać pod nazwą Plusmedia Posterscope.
W Wielkiej Brytanii i w USA marketer potwierdził decyzję o ponownym włączeniu do menu McRiba.