piątek, 19 grudnia 2014
Według danych Kantar Media wydatki reklamowe Reckitt Benckisera w okresie I-X 2014 wyniosły 197,3 mln zł.
Liderem pod względem wartości i dynamiki jest wciąż display.
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył do 9 stycznia termin konsultacji w sprawie kolejnego multipleksu naziemnej telewizji.
Powstaną nowe sezony "Policjantek i policjantów" oraz "Sekretów sąsiadów". Niebawem ruszą zdjęcia.
Odpowiada za nadzór nad zarządzeniem bazami danych, pozyskiwaniem i obsługą klientów oraz logistyką.
Kompania Piwowarska startuje z zimową komunikacją.
Jest to spot reklamowy z dodatkowym panelem zawierającym różnorodne wtyczki tzw. Side Dish. Reklama ta jest już dostępna w regularnej ofercie TVN.
Nowy creative executive w agencji.
Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 470 tys. osób niesłyszących.
Były menedżer PepsiCo zastąpi odchodzącego na emeryturę Tony'ego Vernona.
Dom mediowy wygrał skonsolidowany budżet i obsłuży firmę na 80 rynkach.
Usługa ma być początkowo dostępna tylko na nowojorskim Manhattanie.