wtorek, 23 grudnia 2014
Firma dzieli odpowiedzialność za sprzedaż pomiędzy dwóch nowych dyrektorów.
Na naszym rynku zakres obsługi obejmuje marki Prima Cafe i Douwe Egberts.
Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie globalnej strategii obecności marki Activia w Facebooku.
KRRiT przeanalizowała czas emisji reklam w dniach 6 i 22 czerwca oraz 1 lipca br. Stwierdziła, że było ich za dużo.
Przedmiotem skargi była reklama radiowa pożyczki w Getin Banku opatrzona hasłem: "Nie ma mnie, na przerwie jestem".
W trakcie dziewięciu miesięcy mijającego roku wydały na reklamy 340 mln zł, minimalnie więcej niż w 2013 r.
W ofercie Premium TV tego brokera jest już blisko 50 kanałów tematycznych.
Spot ma za zadanie zachęcać do wejścia na specjalną stronę projektu www.bezpieczneinterneciaki.pl.
Pieniądze z licytacji darów przekazanych Fundacji przez największe redakcje i stacje telewizyjne, dziennikarzy, polityków, sportowców, biznesmenów oraz innych darczyńców wesprą szczytny cel.
Czytelnikom życzymy wesołych świąt.
Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 r.
Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska, to efekt konsolidacji budżetu w ramach jednej spółki GroupM.
P&G w trzecim kwartale obciął wydatki o ponad 16 proc.
Amerykański koncern kosmetyczny przyjmie ekskluzywną markę kosmetyków do pielęgnacji skóry.
Google wprowadza w życie koncept tanich telefonów dla krajów rozwijających się.