czwartek, 5 lutego 2015
Scholz & Friends, Young & Rubicam, Grey Group i McCann Warsaw walczą o budżet Plusa.
Wartości zarobków pochodzą od firmy Hays Poland.
W tym roku reklamodawcy wydali w telewizji już w 1,3 mld zł.
Agencja powiększa zespół.
TVN uruchamia konkurencję dla TVP Polonia. Na początek w USA i Niemczech.
Firma ubezpieczeniowa, która nie chce być już "direct", chwali się, że współpracuje z 8 tys. doradców w kraju.
Grupa Sanofi dołączyła do grona klientów CCA, firmy oferującej narzędzie Wi-Fi Marketing.
Właścicielem stała się spółka Garvest B.V. kontrolowana m.in. przez Arjana Bakkera, współzałożyciela Allegro.
Publikujemy oświadczenie grupy komunikacyjnej w związku z wczorajszą informacją o filmie promocyjnym Value Media opublikowaną w MMP24.
Ubezpieczyciel chce wybrać agencje do długofalowej współpracy.
Agencja PR wygrała przetarg sieci kawowej należącej do CHI Polska.
Podniebny przewoźnik, który dotychczas raczej nie korzystał z usług agencji, powierza swój budżet o wartości 7 mln funtów.
A+C Studios spakowało historię najlepszych kreacji na Superbowl w trzyminutowym filmiku.
Brytyjski serwis handlujący m.in. kartami podarunkowymi na zakup książek szuka agencji.