czwartek, 12 lutego 2015
W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.
W ub.r. sprzedano blisko 40,4 mln biletów.
Na polski rynek wchodzi niezależny włoski gracz. Partnerem projektu jest Samsung.
Rusza pierwsza tegoroczna kampania Banku Zachodniego WBK. Bez udziału amerykańskiego aktora, za to z polskimi.
Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.
Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD.
Agencja przygotuje także materiały promocyjne wydarzenia.
Firma rusza z kolejną edycją działań "Podwórko Nivea" związanych z budowaniem placów zabaw i szkółek piłkarskich.
Startują wiosenne działania marki.
Promocję wspierają działania crossmediowe przygotowane przez Vizeum i Lowe.
Pierwsza edycja IAB Internet Week odbędzie się w dniach 13-17 kwietnia br.
Instytucja planuje organizację nowego festiwalu.
Rok wcześniej zysk ten był znacznie niższy i wyniósł 1,74 mld funtów (powodem była konieczność tworzenia rezerw w związku z procesami sądowymi).
Firma Sony Pictures Television (SPT) Networks zakończyła negocjacje w sprawie zakupu węgierskich kanałów Viasat3 i Viasat6 od grupy MTG (Modern Times Group).
Idris Mootee na nowym stanowisku.
Brand kosmetyków premium do stylizacji włosów startuje z rozległą komunikacją.
Transakcja ma być warta 134 mln dolarów.